Home
Uitleg Cruisereview
Beoordelingen
Zeecruises Bestemmingen
Zeecruises Cruiserederijen
Zeecruises Reisbureaus
Zeecruises boeken per rederij
Riviercruises Bestemmingen
Riviercruises Cruiserederijen
Riviercruises Reisbureaus
Riviercruises boeken per rederij

Thomson Majesty


Gemiddelde Beoordeling
Eten
Service
Faciliteiten
Hut / Suite
Prijs / kwaliteit
thomsonmajesty Cruiseschip Thomson Majesty is zeer geliefd bij stelletjes. Aan boord kan je heerlijk genieten van de wellness spa, waar ook een hij&zij massage-voor-twee-ruime aanwezig is. Er kunnen 1460 passagiers mee aan boord.

Thomson Majesty is inmiddels verkocht en vaart momenteel onder de naam MS Crown Iris van rederij Mano Maritime.
[Mano Maritime is a shipping company founded by the Israeli entrepreneur Moshe Mano, and is a subsidiary of the Mano Holdings Group. It engages in shipping activities including various types of cargo ships, passengers ships and other services. The company was ranked among Dun’s top 100 companies in Israel. Moshe Mano is the founder, owner, chairman and president of the company.]

U kunt het schip inmiddels niet meer beoordelen.

Cruiseline / Rederij: Thomson Cruises

Accommodaties
Suites en kabines.

Bars, lounges, nachtclub, theater, zwembaden, casino, bibliotheek, wellness aan boord.

Cruisesoort: Zeecruises

Vaargebied/bestemmingen

U kunt cruiseschip Thomson Majesty niet meer beoordelen.
(Onderstaande beoordelingen van voor 2013 betreffen beoordelingen toen het schip onder een andere naam en onder een andere rederij voer)

0 positieve beoordelingen     0 negatieve beoordelingen.

7 Reacties

  1. Dit cruiseschip heeft onder de naam Louis Majesty al diverse (bijna) ongelukken meegemaakt. (zie youtube). Het kan slecht tegen de combinatie van hoge golven en wind. De bemanning is niet professioneel de reddingssloep werken niet goed. Bij gevaar zal de bemanning wel zichzelf maar niet jou helpen. Bij mijn eigen trip op de middellandse zee werd de route tweemaal veranderd en moesten leuke havens overgeslagen worden en verbleef je ineens twee hele dagen op zee. Goed voor de barinkomsten maar saai voor passagiers. Ik zal nooit op dit onveilige schip varen.Goedkoop is duurkoop. In mijn geval was er opstand onder de passagiers. De reisleiding heeft er niets mee gedaan.

    Beoordeling nuttig? 5
    EtenNot RatedServiceNot RatedFaciliteitenNot Rated
  2. Beste Johannes,
    Cruisereview.nl is een onafhankelijke site met beoordelingen van diverse cruiseschepen. Aangezien wij onafhankelijk zijn hebben wij geen enkele reden om cruisebeoordelingen af te keuren of te verwijderen. Iedere beoordeling juichen wij toe, dus ook beoordelingen met inhoud over schepen die niet positief zijn.
    In ieder geval bedankt voor het delen van uw commentaar.

    Redactie
    Cruisereview.nl

    Beoordeling nuttig? 10
    EtenNot RatedServiceNot RatedFaciliteitenNot Rated
  3. Ik heb op deze site mijn zorgen geuit over de veiligheid van de passagiers en het (zonder compensatie) onnodig veranderen van het reisschema.
    Dit commentaar is verwijderd, hetgeen ook schandalig is. Ik zal een andere website gaan openen waar het commentaar wel zal staan, want ook hier zal ik wel niet de enige zijn die een negatief commentaar heb geleverd dat is verwijderd.

    Beoordeling nuttig? 8
    EtenServiceFaciliteiten
  4. zo net terug van de kerstcruise. met een verkeerde start op schiphol (wat een zooite je de 19e) en een koffer die niet mee gezonde was door de KLM, gingen we goed van start met de cruise. Wat een aardige mensen aanboord. de paketten drinken zijn goed om te nemen. zelfs als je rustig aan doet,kom je ongeveer er wel aan uit.
    wat betreft het eten. er was genoeg,maar niet echt van een hoogstaand niveau. daar zouden ze wel wat aan moeten doen. maar alles werd gebracht met een glimlach en als je alles nog een keer wilde, geen probleem.

    we zijn in Marokko met de excursies mee gegaan, Tange, flavours of Tangiers, is niet aan te raden. we werden echt belaagd door verkopers. erg intimiderend en inet leuk. we hebben als groep ook de excursie afgebroken. en een stukje opdringerigheid is niet erg, maar het was hier wel erg in de smalle straatjes. overige excursies oke.

    volgende keer waarschijnlijk niet nog eens met dit schip. het is al wat ouder en we willen wel wat anders, maar dat is een persoonlijke voorkeur en heeft niets te maken met de goede reis voor de rest.

    Beoordeling nuttig? 9
    EtenServiceFaciliteiten
  5. de heen reis op vrijdag 16 juli met de jong intra was extreem lang, 22 uur vanaf utrecht naar Genua. Gelukkig was het inchecken door de dame van Stip prima geregeld,we konden met boardingpas zo aan boord. Met de AI drankenpas hebben we geen gebrek gehad aan cocktails met en zonder alcohol. De dames leken mij wat minder enthousiast dan de heren obers. De groene hesjesbrigade waren desondanks altijd binnen bestel bereik. Tijdens het dinner hielden de gasten zich goed aan het kledingvoorschrift en de Captainsdinner avond was voor een ieder een ware metamorfose, heel chique. Wonderlijk dat met zoveel opvarenden 1800 gasten , er geen noemenswaardige uitspattingen waren. In deze periode waren er veel gezinnen met kinderen aan boord, dan zou je van alles kunnen verwachten. Jammer dat het casino niet rookvrij was. Het eten was meer dan redelijk, nagenoeg elk moment kon je wel iets halen en van goede kwaliteit. Zoals de purser meldde, je gaat met drie kilo meer gewicht van boord. De uitstapjes konden zowel met bus als met de taxi gedaan worden. De tijd van gemiddeld 4 uur per haven was voldoende om de stad te verkennen en land in de benen te lopen. Elke morgen een andere decor was wel een hele belevenis. Het uitchecken was dan weer wel verassend, om 8 uur uit de cabin en wachten op de dekken, met gebruik van de ai pas was dat nog wel te doen. Om 12 uur ontschepen en Genua in tot 19 uur. De terugreis verliep iets voorspoediger dan de heen reis. Dit keer stapten we uit in Heerlen om maar met de trein verder naar Utrecht te reizen, want een tour langs Endhoven en Rotterdam, daar zaten we niet op te wachten.
    Kort om de cruise is zeker aan te bevelen!!

    Beoordeling nuttig? 10
    EtenServiceFaciliteiten
  6. Net terug van een fantastische reis met de Louis Majesty.
    Ondanks de berichtjes over het laattijdig schenken van wijn tijdens het dinner, hebben wij (een groep van toch wel 19 personen) hier geen enkel klagen over gehad. We hadden allemaal een dranken fortait genomen en zowel de wijn als het water werd voordurend bijgeschonken aan tafel, zonder dat we er moesten achter vragen. Alles werd op één “00,00” bonnetje afgerekend ( aantal glazen per persoon en per kaart). Alles werd met een welgemeende glimlach geserveerd.
    Over het eten hebben we ook niets dan lof. Bijna voordurdend was er een buffet open, zodat je na je uitstap altijd wat te eten hebt.

    tip: neem zeker het drankenforfait! Je kan er van de eerste dag, tot op de laatste moment aan boord van genieten!

    Beoordeling nuttig? 11
    EtenServiceFaciliteiten
  7. Het schip is in dec 2009 overgenomen van NCL, is daardoor een wat verouderd type. Desalniettemin een goed verblijf gehad, als je niet al te verwend bent. Alle waar is naar zijn geld.
    Het is merkwaardig om voor een fles water 1 euro te moeten betalen bij een (bijbetaald) AI-arrangement terwijl je van 10.00 tot 02.00 gratis cocktails kunt drinken van 4,95. De wijnobers bij het diner waren te gering in aantal en door het verwerken van de grote stroom 0,00 bonnetjes nog eens extra belast. Daarom de tweede avond eerst wijn besteld en pas daarna onze menukeuze opgegeven, werkte perfect en we hadden daardoor zelfs op tijd ons glaasje rode port bij het kaasplankje als afsluiter. Dus je kunt er zelf wat van maken.
    Verder over de kwaliteit van het eten niets dan lof. Elke dag een 4-gangen keuzemenu en de keuze was zeer ruim en elke dag verschillend. Als je soep + sla bestelde en dessert + kaasplankje kreeg je gewoon een 6-gangen menu. Totaal geen probleem. Daarbij ben je niet verplicht in het restaurant te dineren; je kunt ook langs de buffetten op deck 10. Bediening zeer gastvrij; overal aan boord service with a BIG smile. Onze hut werd 2 x daags opgeruimd, ‘s avonds de dekens opengeklapt en een chocolaatje op je kussen. Elke dag schone handdoelen. We’ll we back for sure!

    Beoordeling nuttig? 11
    EtenServiceFaciliteiten

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*


Beweeg je muis over de sterren en beoordeel
Eten
Service
Faciliteiten
Hut / Suite
Prijs / kwaliteit

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.