Home
Uitleg Cruisereview
Beoordelingen
Zeecruises Bestemmingen
Zeecruises Cruiserederijen
Zeecruises Reisbureaus
Zeecruises boeken per rederij
Riviercruises Bestemmingen
Riviercruises Cruiserederijen
Riviercruises Reisbureaus
Riviercruises boeken per rederij

Costa neoClassica


Gemiddelde Beoordeling
Eten
Service
Faciliteiten
Hut / Suite
Prijs / kwaliteit
neoclassicaCruiseschip Costa neoClassica maakt deel uit van het zogenoemde ‘slow cruisen’. Unieke bestemmingen en meer tijd om in elke haven te genieten van de cultuur en kleuren van de bestemmingen. Dit schip biedt ruimte voor 1308 passagiers en 930 bemanningsleden.

Cruiseline / Rederij: Costa Cruises

Accommodaties
654 Kabines, inclusief 10 suites met privé balkon.

Faciliteiten: Zwembaden, jacuzzis, wellness met sauna, sportgelegenheden, diverse bars, restaurants, winkels, bibliotheek, internet aan boord.

Entertainment: Theater, casino, disco.

Cruisesoort: Zeecruises

Vaargebied/bestemmingen: Middellandse Zee, Azië, India, Dubai en Emiraten

Lees of schrijf hieronder je cruise review / beoordeling over het cruiseschip Costa neoClassica

Zeecruise - Overzicht Reisbureau's en rederijen

D-Reizen Stip Reizen Sunweb Corendon TUI
MSC HAL Costa Royal Norwegian
Lees meer over rederij Costa Cruises (met overzicht cruiseschepen)
0 positieve beoordelingen     0 negatieve beoordelingen.

3 Reacties

  1. G.W.Houtmeijers
    om

    Inmiddels hebben wij een 8 tal cruises gemaakt waarvan 4 met Costa. Onze ervaringen met de neo Classica van 18-05 t/m 30-05-2016 zijn zeer positief. Ook tijdens het varen op de zeedagen werd er hier en daar geschilderd echter zonder overlast.Onze buitenhut was prima incl.het sanitair.Het ontbijt en het diner in het restaurant waren uitstekend.De lunches gebruikten wij in de selfservice en ook hier géén klachten.Ook waren de shows en het entertaiment van hoog niveau.Over de bediening géén klachten.Wanneer naar de prijs/kwaliteit wordt gekeken hebben wij een perfecte cruise gemaakt.

    Beoordeling nuttig? 4
    EtenServiceFaciliteiten
  2. José van den Hoven
    om

    Wij hebben dezelfde cruise gemaakt (t/m 9 april j.l.) als deze mevrouw Karin. Wij kunnen ons echter totaal niet vinden in haar bewoordingen. Van groot onderhoud hebben wij totaal niets gemerkt – geschilderd wordt er altijd wel wat op alle boten van alle rederijen! En als deze mevrouw alleen van winkelen houdt dan had zij natuurlijk niets te doen in Split of Heraklion, maar wij hebben genoten van ‘t bezoek aan de oude stad van Split en in Heraklion hebben we ons met ‘n aardige taxichauffeur uren rond laten rijden en van alles bekeken. Wij waren ook blij met 2 dagen Ancona, de eerste halve dag ‘n gratis excursie van Costa in de stad vanwege het omgooien van de route en de tweede dag zijn met met z’n viertjes naar Jesu gegaan (met de reguliere bus voor € 5,50 retour), ‘n schitterende geheel ommuurde middeleeuwse stad. Dus geen klachtenen over de nieuwe route.
    Het ontbijt en de lunch waren voortreffelijk en zeer uitgebreid, het diner was wat minder, maar je kon inderdaad vragen om iets anders.
    Bediening was zeer vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben dus genoten van deze cruise!

    Beoordeling nuttig? 7
    EtenServiceFaciliteiten
  3. Zijn net terug van een 33 daagse cruise met de neo Classica van Mauritius naar Venetie.

    Dit was de 6e cruise met de Costa lines en nog nooit zo’n slechte cruise gehad!
    De laatste 2 weken was het een onderhoudsboot. Elke dag werd er geschilderd met veel stank!! Ook was onze route veranderd aangezien we niet naar Egypte konden gaan i.v.m. veiligheid. De veranderde route was zeer slecht en achteraf gezien alleen in het voordeel van Costa. Na de renovatie in December was er brand gewest in de schoorsteen. Deze moest dus vervangen worden en dat gebeurde tijdens onze vakantie!! Hierdoor lagen we 2 dagen in Ancona, een plaats waar dus niets te doen is, behalve natuurlijk het plaatsen van de nieuwe schoorsteen op de boot. Naar ons idee was dit beslist al eerder gepland, en kwam het hun goed uit om niet naar Egypte te gaan. Nu hadden ze 2 dagen om de schoorsteen te plaatsen. Vooraf veel lawaai i.vm. het schuren!! We zaten op een onderhoudsboot, niet op vakantie.
    Plaatsen die we bezochten waren nu niet goed. 1e Paasdag in Split toen alles gesloten was, oorspronkelijke route was op een andere dag. Eilat hebben we maar 1 dag bezocht i.p.v. 2 dagen en toen natuurlijk op sabbath!! Heraklion alleen ‘s middags toen de winkels gesloten waren i.p.v. ‘s morgens!!Eigenlijk teveel om op te noemen.
    Ook de all inclusive was echt zeer slecht. Elke dag waren er veel promoties (je werd er mee dood gegooid) maar die waren niet geldig voor de all inclusive klanten. Dus toen het kouder werd en er hot chocolate werd aangeboden, mochten wij die niet hebben, want wij waren all inclusive klanten, wij moesten hier extra voor betalen!! Als je elke dag van octopus, rabbit etc. houdt is het wel lekker, maar dit waren gerechten die wij niet lusten.
    We kwamen er achter dat je ook iets anders kon hebben dan op het menu stond, maar daar moest je wel om vragen. Een lijst van wat er beschikbaar was, was er niet!!!
    Het enige wat er goed was, waren de bar en restaurant medewerkers die hun best deden om ons toch nog van dienst te zijn. Neem dus NOOIT een neo boot!!.

    Beoordeling nuttig? 6
    EtenServiceFaciliteiten

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*


Beweeg je muis over de sterren en beoordeel
Eten
Service
Faciliteiten
Hut / Suite
Prijs / kwaliteit

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.