Home
Uitleg Cruisereview
Beoordelingen
Zeecruises Bestemmingen
Zeecruises Cruiserederijen
Zeecruises Reisbureaus
Zeecruises boeken per rederij
Riviercruises Bestemmingen
Riviercruises Cruiserederijen
Riviercruises Reisbureaus
Riviercruises boeken per rederij

MSC Preziosa


Gemiddelde Beoordeling
Eten
Service
Faciliteiten
Hut / Suite
Prijs / kwaliteit
msc preziosaHet cruiseschip MSC Preziosa is één van de grootste schepen van de MSC Cruises vloot en biedt ruimte aan ruim 3502 passagiers. De MSC Preziosa is in de lente van 2013 in de vaart genomen.

Cruiseline / Rederij: MSC Cruises

Accommodaties: 2 Royal suites, 3 familie suites, 62 deluxe suites, 2 suites voor gasten met beperkte mobiliteit, 28 suites met balkon, 1106 accommodaties met balkon, 113 accommodaties met uitzicht op de oceaan, 392 accommodaties aan de binnenzijde van het schip en 43 accommodaties voor gasten met beperkte mobiliteit.

Winkelcentrum, lounges, zwembaden, spa’s, bibliotheek, casino, theater, bioscoop, sportgelegenheden en speciale centra voor kinderen en tieners aan boord.

Cruisesoort
Zeecruises

Vaargebied/bestemmingen
Zuid Amerika, Noord Europa, United Kingdom, IJsland

Winnaar Cruise International Awards 2013

Best Innovation: Vertigo glijbaan – MSC Preziosa

Lees of schrijf hieronder je cruise review / beoordeling over cruiseschip MSC Preziosa

Zeecruise - aanbieders: Overzicht Reisbureau's

TUI cruises Corendon

Lees meer over rederij MSC Cruises (met overzicht cruiseschepen)

0 positieve beoordelingen     0 negatieve beoordelingen.

5 Reacties

  1. Inmiddels zijn we drie keer met de MSC Preziosa weg geweest en drie keer hebben we een fantastische cruise ervaren. Het eten was iedere dag prima en als je het niet genoeg vond, bestelde je gewoon nog wat bij, geen enkel probleem!
    De shows was aardig, maar we hadden meer lol met de mensen van en entertainment team die savonds in de lounge de gasten vermaakten.
    De hut was goed en wordt minimaal 2x per dag schoongemaakt. ‘s-Avonds een turndown met de nodige informatie voor de volgende dag.
    Het personeel was iedere keer heel vriendelijk en behulpzaam.

    De Preziosa is een fijn schip (net als de Divina, waarmee we ook zijn weggeweest) en we gaan er zeker nog een keer mee weg.

    Beoordeling nuttig? 3
    EtenServiceFaciliteiten
  2. Een groot zooitje,

    Net terug van een week met dit schip. een grote Italiaanse kermis met mensen die beduidend minder betalen dan de niet Italiaan. Sterk overtrokken prijzen voor excursies en zogenaamde transferbussen. Prijsverschillen van meer dan 50 euro bij excursies. Eten heel vaak lauw, Algrissimo drakenpakket bijgeboekt, Bij dag een om half 10 al op het vliegveld maar door de transferbus die moest wachten op een groep uit Engeland pas om 16.00 op schip . De laatste dag al om 8.10 in de morgen van schip getrapt. Wel 27,50 per man per dag betaald voor de drankjes !! Ons vliegtuig ging pas om 19.40, dagje vliegveld dus !! Slecht entertainment en alles geënt om maar goederen en excursies of foto,s te verkopen. Een krijsende uitgelaten vreetmassa van uitgelaten Italianen in de zelfbedieningsrestaurants Eens maar nooit meer Het geld niet waard. De mooie verhaaltjes de folders en bijbehorende plaatsjes zijn alleen maar bedoelt om je in deze toeristenval te lokken.

    Beoordeling nuttig? 6
    EtenServiceFaciliteiten
  3. Familie hut geboekt zomer 2014, bleek gedurende de reis dat alleen de helft van het gezelschap een ‘fantastica experience ‘ hadden, terwijl dat voor iedereen moest zijn, met het gevolg; geen foto’s voor de helft van het gezelschap. Bleek een administratieve fout te zijn van MSC, helaas tijdens de reis werd het niet opgelost en terug in Nederland kwam MSC met een belachelijke compensatie va 5 % korting (brochure prijs)op de volgende reis maar niet te gebruiken tijdens kerstperiode of andere hoogseizoen en slechts 1 jaar geldig, dus voor ons met kinderen niet te gebruiken. De cruise zelf was prima, maar jammer dat MSC fouten van hun kant niet op een redelijke wijze afhandelen. Wij zullen zeker nog een keer cruisen en zeker niet meer met de MSC.

    Beoordeling nuttig? 12
    EtenServiceFaciliteiten
  4. 28-09-13 cruise geboekt naar de caribiean via msc cruise samen met mijn (ex)vriendin,
    18-12-13 is onze relatie ten einde gekomen,ik heb dit toen direct gemeld aan MSC cruise,
    op dat moment had ik de hele cruise van € 4078,-al betaald.
    Mij verhaal/klacht in het kort op het moment dat er alleen een naams wijziging (de naam van mijn broer ipv de naam van mij ex vriendin) plaats vind vervalt het huidige ticket van € 930,- en moet er dus nog eens € 1730,- bij betaald worden.
    Kortom ik moet dus € 2660,- betalen voor 1 en het zelfde ticket.
    MSC cruis heeft mij geen verdere optie gegeven, ik moest het betalen ander kon er niemand anders mee gaan.
    Voor mij gevoel is dit pure vorm van oplichting, ook het feit dat ik geen andere optie kreeg dan het ticket te betalen.
    Ik heb telefonische vermeld dat ik bereid ben om de helft van het bestaande ticket als onkosten voor msc te vergoeden € 465,- maar daar werd lacherig om gedaan.

    Beoordeling nuttig? 10
    EtenNot RatedServiceNot RatedFaciliteitenNot Rated
  5. na twee eerdere goede ervaringen met msc besloten om nog een derde keer te gaan varen, echter
    wat een drama en teleurstelling.
    hadden een reis incl. vlicht geboekt , geregeld door mcs maar stoelen in vliegtuig zo ingedeeld
    dat op de heenweg achter elkaar zaten en terug 1 voor en 1 achter in het toestel.
    heenreis was verder goed geregeld, werden opgewacht in Milaan en met de bus naar Genua gebracht.
    terug was het ietsjes minder, je moet om half tien van boord af (boor gaat pas om 5 uur weer varen) en je zat dan in de vertekhal te wachten tot de bus kwam , 5 uur pas.
    gelukkig wel snel op de luchthaven dankzij de chauffeur die tijdens het harde rijden ook nog gelegenheid had om even te bellen en uiteraard niet handsfree, dus we waren blij dat we veilig in milaan waren.
    aan boord was de service niet wat wij gewend waren in een vorige reis met de divina, geen gedag , bij receptie kon je je moeilijk verstaanbaar maken in het engels, eten elke dag hetzelfde , deel eetzaal afgesloten , zodat het dan wel snel erg druk word aan boord.
    gelukkig een balkonhut, zodat we eten mee konden nemen.
    dan nog een excursie boeken in tunesie, echter tot onze grote schrik gedumpt op een marktplein,
    en dan het commentaar van msc, wij zijn niet verantwoordelijk, maar het was geen veilig gevoel en je spreekt de taal niet, dus blij toen we weer aan boord waren.
    entertainment aan boord ook niet wat men verwacht, amateuristisch.

    klagen bij mcs heeft geen zin, want meer dan een standaard e-mail met de wooorden, betreuren, onderzoeken en 10% korting aanbieden als je nog een keer gaat cruisen, echter de korting is
    alleen geldig op de brochure prijs, maar elke reis wordt al met minimaal meer korting aangeboden.

    mede passagiers kregen precies dezelfde e-mai.

    het kan zijn dat het niet zo is als het behoord te zijn, maar de reactie van msc is simpel.
    je hebt geboekt en daarna bekijk je het maar.

    ter info, een jaar eerder met de divina gevaren en alles was goed geregeld en dit is het nieuwste zusterschip en waarom kan het nu niet meer. wellicht bezuinigen, maar voor voor mij nooit meer

    Beoordeling nuttig? 10
    EtenServiceFaciliteiten

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*


Beweeg je muis over de sterren en beoordeel
Eten
Service
Faciliteiten
Hut / Suite
Prijs / kwaliteit

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.