Home
Uitleg Cruisereview
Beoordelingen
Zeecruises Bestemmingen
Zeecruises Cruiserederijen
Zeecruises Reisbureaus
Zeecruises boeken per rederij
Riviercruises Bestemmingen
Riviercruises Cruiserederijen
Riviercruises Reisbureaus
Riviercruises boeken per rederij

Costa Pacifica


Gemiddelde Beoordeling
Eten
Service
Faciliteiten
Hut / Suite
Prijs / kwaliteit
pacificaCruiseschip Costa Pacifica telt 17 dekken en er kunnen 3780 gasten mee aan boord.

Cruiseline / Rederij: Costa Cruises

Accommodaties
Een groot deel van de kabines heeft een privé balkon, sommige kabines hebben ook een directe toegang naar de spa. Er zijn ook 58 suites die allemaal een privé balkon hebben.

Faciliteiten: Solarium, zwembaden, sauna, waterglijbaan, casino, internetpunt, theater, disco, bibliotheek, fitnesscentrum en andere sportgelegenheden aan boord.

Het cruiseschip Costa Pacifica is proefschip voor het duurzaam recyclen van het afval. Het schip probeert het grootste deel van het geproduceerde afval te hergebruiken.

Cruisesoort
Zeecruises

Vaargebied/bestemmingen
Middellandse Zee, Noord Europa, United Kingdom, Caribbean, Canarische eilanden

Lees of schrijf hieronder je cruise review / beoordeling over cruiseschip Costa Pacifica

Zeecruise - Overzicht Reisbureau's en rederijen

D-Reizen Stip Reizen Sunweb Corendon TUI
MSC HAL Costa Royal Norwegian
Lees meer over rederij Costa Cruises (met overzicht cruiseschepen)
0 positieve beoordelingen     0 negatieve beoordelingen.

3 Reacties

  1. Wij zullen Costa ook niet meer zo snel kiezen. Zij jagen cruisers onnodig op hoge visumkosten. Wij zijn met de Costa Neo Classica vanaf oorspronkelijk Savona maar het werd gewijzigd in Genua ( ook veel later vertrokken dan gepland, maar wel 25 euro pp gecompenseerd) naar India. De Costa accepteert geen E- visum zeggen ze terwijl de Indiase ambassade ze wel afgeeft voor de havenstad Marmogao en er velen aan boord waren met een E- visum. Ons hebben ze op extra kosten 116 euro pp op het laatste moment nog een regulier visum aan te laten vragen. Totaal geen compensatie en begrip ontvangen en het ergste is dat ze volhouden dat een e-visum niet geldig is voor India, terwijl dat wel degelijk goed is.

    Beoordeling nuttig? 2
    EtenNot RatedServiceNot RatedFaciliteitenNot Rated
  2. NOOIT MEER COSTA
    We zijn dus vertrokken vanuit Barcelona naar Valencia, vervolgd door een dagje op zee, maar… op 5 mei, bij het binnenvaren van Cagliari, bleek er een melding van technische problemen, maar geen probleem, want iedereen moest om 17 uur (het normale vertrekuur) terug aan boord zijn.
    Desalniettemin, kregen we om 18 uur de melding dat alle excursies van de volgende dag, 6 mei, geschrapt werden en dat de haven Civitavecchia-Rome uit het programma werd gehaald.
    Heel groot was dan ook onze teleurstelling, want ons hoogtepunt van de cruise, het Rome-bezoek, viel letterlijk en figuurlijk in het water.
    Onze teleurstelling was nog groter, toen ons geplande bezoek aan Monte Carlo (Monaco), vanuit Savona ook al niet kon doorgaan.
    Pas om 22 uur, wordt op het “Diario di bordo” gemeld dat het schip zou vertrekken op 7 mei, omstreeks 15 uur en dat iedereen om 12 uur aan boord moet zijn.
    Elke mogelijkheid om aan land iets te doen, viel weer weg door dit vroege vertrek.
    Het was dan ook frustrerend dat het vertrek van 15 uur uiteindelijk 18 uur werd.
    Je wordt dus als het ware een ganse dag “gegijzeld” op het schip (het casino is gesloten, de winkels zijn gesloten, excursion office is gesloten, er is geen animatie) en het ergste van al, er wordt geen informatie verstrekt !
    Het enige antwoord aan de office desk is: “Contacteer uw reisbureau voor klachten”.
    In Savona mochten we dan pas om 15 uur van boord, wat veel te laat was voor een rustige uitstap.
    Wat een mooie cruise moest worden, is voor ons uitgedraaid op een cruise met veel verloren tijd, met veel verveeld rondlopen op het schip, en zonder enige meerwaarde van het cruisen, waardoor meer dan de helft van de cruise ver onder onze verwachtingen bleef !
    Compensatie van Costa , aankoopbon van 50 Euro te spenderen op de volgende cruise. Klanten service BENEDEN ALLE PEIL !!!!

    Beoordeling nuttig? 4
    EtenServiceFaciliteiten
  3. Op 1 maart 2015 van Madrid naar Buenos Aires Argentina gevlogen, een vlucht van 14 uur nadat we eerst van Schiphol naar Madrid gevlogen hadden.Nadat we op de luchthaven uren opgehouden werden door de Argentijnse autoriteiten mochten we in een gereedstaande bus stappen die ons naar de terminal vlak bij ons schip de Costa Pacifica zou brengen. De busrit door Buenoas Aires was dan ook het enige wat we van de stad te zien kregen want door het lange wachten in de terminal, wel zo’n 3 a 4 uur waren we helemaal kapot en hadden we totaal geen puf meer om wat van de stad te gaan zien. We hadden dan ook sterk te indruk dat ze ons nog helemaal niet aan boord wilden hebben omdat de vorige passagiers dezelfde ochtend het schip hadden verlaten. Veel ouderen en vaak gebrekkig ter been moesten uren onnodig maar staan wachten eer dat ze ons aan boord lieten. Dan heb ik nog een kapitale fout gemaakt door de alcoholische dranken met een cashdeposit af te kopen voor 35 dollar per dag per persoon want zodra je deze fout maakt gaan ze je hotel charges berekenenen voor 62 dollar per dag , betaal je dat niet dan deactiveren ze je betaalpas en moet je alsnog per drankje betalen zonder je cashdeposit terug te krijgen. We hebben met een Engels stel opgetrokken die bijna geen alcohol dronken en toch aan het eind van de reis meer dan € 800, moesten bijbetalen. Voor mij zijn het grote oplichters en mij zien ze nooit meer op een Costa Schip.

    Beoordeling nuttig? 4
    EtenServiceFaciliteiten

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*


Beweeg je muis over de sterren en beoordeel
Eten
Service
Faciliteiten
Hut / Suite
Prijs / kwaliteit

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.