Home
Uitleg Cruisereview
Beoordelingen
Zeecruises Bestemmingen
Zeecruises Cruiserederijen
Zeecruises Reisbureaus
Zeecruises boeken per rederij
Riviercruises Bestemmingen
Riviercruises Cruiserederijen
Riviercruises Reisbureaus
Riviercruises boeken per rederij

Cruiseschip Eurodam


Gemiddelde Beoordeling
Eten
Service
Faciliteiten
Hut / Suite
Prijs / kwaliteit
hal eurodamHet cruiseschip de Eurodam, is de eerste van de  Signature-klasse. Dit cruiseschip heeft met 11 dekken een capaciteit van 2104 passagiers.

Cruiseline / Rederij: Holland America Line

Accomodaties
Kabines zowel aan de binnen- als buitenzijde van het schip, veranda kabines, Signature Suites en Neptune Suites.

Faciliteiten: twee zwembaden, spa, lounges, bars, casino, theater, workshops, bioscoop, sportgelegenheden, jeugdcentra aan boord.

Entertainment: BBC Earth-ervaringen, Digitale workshop.

Culinair: Grill, Dining Room, Sel de Mer, Lido Market

Cruisesoort
Zeecruises

Vaargebied/bestemmingen
Canada, Caribbean, Hawai, Oostkust USA, Zuid-Amerika

Lees of schrijf hieronder je cruise review / beoordeling over cruiseschip Eurodam

Zeecruise - aanbieders: Overzicht Reisbureau's

TUI cruises Corendon

Lees meer over rederij Holland America Line (met overzicht cruiseschepen)

0 positieve beoordelingen     0 negatieve beoordelingen.

5 Reacties

  1. Dit jaar samen met mijn vrouw rondje Oostzee gemaakt ,geweldige cruise gehad.
    Eerder alleen met de diverse Costa`s geweest,de Eurodam was een verademing.
    Het kost wat meer,maar het is dubbel en dwars waard geweest.
    Echt een goed cruise gevoel.
    TOP!

    Beoordeling nuttig? 8
    EtenNot RatedServiceNot RatedFaciliteitenNot Rated
  2. Kleine 2 weken op cruise geweest op de Oostzee (Kopenhagen, Sint Peterburg, Stockholm etc etc). Schip is voor een HAL schip vrij groot, maar daar merk je weinig van. Er is genoeg individuele ruimte. Eten en bediening is uitstekend, alleen kan het erg druk zijn in het zelfbedieningsrestaurant. Entertainment is aardig, redelijk vaak live muziek. In het theater waren er iets te vaak smoesjes om geen voorstelling te geven (b.v. een voetbalwedstrijd of de late terugkomst van een grote groep reizigers) Ook was er geen afscheidsavond om de cruise af te sluiten, het was gewoon in 1 keer klaar… Uiteraard zijn excursies veel te duur maar dat hoort bij een cruise… al met al een mooie cruise, volgende keer weer!

    De Hal is een onderdeel van Carnival corp, de schepen van hun hebben een eigen aanlegsteiger in Kopenhagen die veel te ver weg ligt van het centrum. Probleem is dat er maar 1 stadsbus naar de terminal gaat (om het 1/2 uur!). Carnival corp zou moeten zorgen voor goedkope pendelbussen. Hou hier rekening mee als je van Kopenhagen vertrekt.

    Beoordeling nuttig? 8
    EtenServiceFaciliteiten
  3. Ship:
    the Eurodam is “smoking allowed”. In some places the smoky smell combined with food- and alcoholsmells : it stinks !
    The food-smell from the Pinnacle-grill is all over the 3rd floor, which is not nice.

    Cabine:
    Our room stank, thanks to many previous smoking-guests. Many times we weren’t able to use our balcony, since our neighbours smoke from early morning till late evening.
    Our room needed updating urgently. It’s dark and does not feel “fresh” at all. You cannot find your clothes in the wardrobes, because it’s in the very dark and narrow entrance. The sofa is VERY small, even for just 2 people. Sanitary facilities are cheap and worn out, especially the sinc (lavabo): it’s damaged and very badly repaired, it looks dirty. Also: why not put in the bathroom 1 decent shower, instead of the small bathtub an adult can’t use anyway…?
    Service:
    The bed : the blanket is not really clean. The bed felt bubbly and uncomfortable. After a few days we did the bed ourselves and discovered none of the 12 elastics of the protect-sheets were attached around the matrass-corners… these sheets were even halfway under the matrasses.
    If we should get this room in a hotel, we would leave immediatly and look for another hotel.
    First night we didn’t sleep a lot : the airco, right above the bed, was very noisy and way too cold… and we couldn’t regulate it. We had to wait till next morning before someone came to fix it. We had headaches and a sour (stiff) neck.
    Food and drinks :
    On many occasions waiters asked us over and over again whether we would like to have drinks (alcohol). Very annoying. The food is excellent. Preferably though sauces/gravy/vinegar/mustard etc… should be served on the side and not put ON the food, in order to choose how much you want to use. Now, we had to leave food uneaten on the plates because the sauces were too spicy/ sour/ sweet… and they spoiled the food. e.g. the carpaccio had a thick layer of musterd and balsamico ON it

    Expenses on board :
    Many trics are used to make guests pay extra for meals e.g. the “sail-away food” @ $5.95pp, the “sushi-lunches” in Tamarind @ $7.5pp … when on other days sushi is available, as much as you want, in the LIDO-buffet. Also, average the wines are VERY expensive.

    Beoordeling nuttig? 8
    EtenServiceFaciliteiten
  4. Marian Kerklaan
    om

    Niet goedkoop, maar wel service en kwaliteit!!
    Wij verblijven regelmatig in goede hotels, maar de service die her wordt geboden is ongekend. Vooral het Aziatische personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam en als je iets vraagt of nodig hebt, doet men er alles aan om je het naar de zin te maken.
    Het eten is van sublieme kwaliteit. Zeker als je gaat eten in de restaurants waar een suppletie wordt gevraagd. Elke avond een feest. Zeer intiem, uitstekend eten en fantastische wijnen.
    Onze hut met balkon viel ons toch wat tegen. We hadden er toch een beetje een caravan-gevoel bij, zeker in de badkamer. Ook jammer dat de deur naar het balkon niet open kan blijven staan, zodat je ook in je hut het gevoel met de zee hebt.
    Veel Amerikanen aan boord, en dan bedoel ik niet de meest chique. De meeste eten veel en onbehouwen en lopen in een grote korte broek, witte sokken en witte sportschoenen en het Holland America-pasje om de nek.
    Minpunt voor ons was dat bij de Mediterraanse cruise je toch vooral in veel industriële havens komt te liggen. Als je dan ‘s morgens je ogen open doet, zie je helaas geen hagelwitte stranden, maar hoge kranen en grote schepen vol met containers.
    Al met al hebben wij een onvergetelijke topvakantie gehad en het was voor ons zeker niet de laatste keer dat we met Holland America Lijn hebben gecruisd.

    Beoordeling nuttig? 15
    EtenServiceFaciliteiten
  5. Wil Opperman-Folkers
    om

    Mooi schip en smaakvol ingericht.
    Was wel erg op Amerikaans publiek ingesteld. In de grote eetzaal was het eten goed maar de porties veel te groot. In het Lido (buffet) vaak erg druk en moest je zoeken naar een plaatsje.
    In de bibliotheek geen Nederlands boek te vinden.
    Er mag wel iets meer rekening worden gehouden met de niet-Engels sprekende gasten.
    Excursies veel te duur. Tip : neem bij de plaatsen die het schip aandoet een privé taxi. Leuker, goedkoper en je ziet meer.
    Foto’s die te pas en te onpas door de scheepsfotografen werden genomen zijn veel te duur. 20 dollar voor een foto is wel héél erg veel.
    Personeel aan boord vriendelijk en behulpzaam.

    Beoordeling nuttig? 18
    EtenServiceFaciliteiten

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.


*


Beweeg je muis over de sterren en beoordeel
Eten
Service
Faciliteiten
Hut / Suite
Prijs / kwaliteit

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.